اینم یه مدل دیگه!

اینم یه مدل دیگه!

من به یه درد عجیبا غریبا مبتلام که فکر می‌کردم فقط خودم بهش دچارم تا اینکه یه ریلز تو اینستاگرام دیدم و فهمیدم که بله! این مدلی  زیاد پیدا میشه تو دنیا.
حالا این درد به چه شکله؟ گیرنده‌ی این درد زمانی فعال میشه که یه نفر یه کاری می‌کنه یا یه حرفی می‌زنه و من ناراحت می‌شم‌ و خب طبعا باید ناراحتیم رو ابراز کنم و نذارم توی دلم پنهون بمونه که خودم اذیت نشم و طرف مقابل هم متوجه بشه و اگه دوزار شعور داشته باشه عذرخواهی کنه، و هر بار که طرف مقابل متوجه میشه که من ناراحت شدم و بابت این اتفاق ناراحت میشه من دوباره به خاطر ناراحتی اون بیشتر ناراحت می‌شم..
هی می‌گم اه! نباید می‌ذاشتم بفهمه من ناراحت شدم. (((((=


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی