یکی که واسش مثل اسب ذوق کنی (:

یکی که واسش مثل اسب ذوق کنی (:

ممنون که همیشه صدام رو می‌شنوی؛ مثل دیشب که حقیقتا سنگ تموم گذاشتی واسم. بهت گفتم دلم واسه عزیزای دلم تنگ شده، یه جوری شرایطو کنار هم چیدی که قراره یکیشون رو ببینم بالاخره..

هم‌صحبتِ خوب نعمته و خداروشکر که منم از این نعمتِ خوبِ تو سهمی دارم تو دنیا (:

 

+خیلی خوبه این دختررر.. بهش می‌گم وای آره بیا شب هم می‌برمت مناجات، گلزار شهدای اینجا خیلی باصفاست! میگه زهرا می‌خوای منو ببری گلزاااار؟ منو ببر لب کارون لعنتی... [با خنده‌ی فراوان]

 

++ به قولِ کاف: اینکه سر هر ماجرای خوبی که پیش میاد واسه همدیگه عین اسب ذوق می‌کنیم رو دوست دارم (:

 

+++ چه یادداشت بدون سانسوری شد..


دیدگاه‌ها (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی