صرفا یک حدس زیبا

صرفا یک حدس زیبا

نمی‌دونم خوشحال باشم از این نشونه‌هایی که دیدم یا نگران. خیلی دوست دارم دربارش ازت بپرسم ولی دلم نمی‌خواد حس کنی فضولیم گل کرده. ولی خب راستشو بخوام بگم بدجور گل کرده. البته نظر تو فاقد اهمیته ولی خب این یه احتمال خیلی مهمه! پس فعلا نمی‌تونم چیزی بپرسم. فقط امیدوارم خیلی زود یه موقعیتی فراهم بشه و تو حرف بزنی باهام. پسرررر! اگه واقعا اونطوری باشه که فکر می‌کنم خیلی خوشحالم واست خره ((: اون موقع دیگه وقتی به قول خودت آنشرلی بازی در بیارم احتمالا دیگه مسخره‌م نمی‌کنی (((((:

 

 

+نوشته بود: عشق کم است، من تو را برای هر چه که از عشق بهتر است دوست دارم.

++لعنتی بیا و با شفاف‌سازی قضیه خوشحالم کن..


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی